ZIARAH MAHABBAH BUMI MOROCCO

ZIARAH MAHABBAH BUMI MOROCCO 

Assalamualaikum...

setelah begitu lama tidak aku mengemaskini blog ini InshaAllah kali ini baru diberi kesempatan untuk mengemaskini.

Pada 1 haribulan February 2018 aku bermusafir ke bumi Maghrib. Setibanya sungguh aku terkejut kerana kebesihan yang tidakm pernah aku lihat seumur hidup dan tidak seperti kebanyakkan negara-negara Islam yang lain.

Udara yang nyaman sangat menarik hati aku. 25 hari yang bakal aku tempuhi bukan sekejap. Banyak istifadah yang boleh aku dapat dan peroleh sekiranya aku memanfaatkan masa dan waktu yang singkat ini.

Aku bertolak dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kaherah pada jam 5.50 pagi dan tiba di Lapangan Terbang Casablanca pada jam 9.10 pagi. Hati penuh debaran dan kegembiraan. Setibanyak aku disana dan selesai semua urusan dilapangan terbang aku dijemput oleh teman seperjuangan aku. Akhmal Hakam ,dan Arif Salimin. Terima Kasih kerana sudi menunggu dan menjemput aku.

Kita Fast Foward......

Gambar dibwah kami selesai jamuan bersama Delegasi Mains .Aku pun dijemput hadir walaupun sedar diri ini tidak layak bersama mereka-mereka ini yang bagi aku hebat . Bersama Pengetua Maahad Ahmadi, Negeri Sembilan dan pegawai-pegawai dari Negeri Sembilan.



Comments

Popular posts from this blog

Majelis Nurul Musthofa Muhammadun nabiyuna NEW QASIDAH

Qasidah muhammadun basyarun

Haul Sayyid Syeikh Muhammad Al Hasyimi